Tilasin jokin aika sitten Saksasta Amazon.de kautta langattomat kuulokkeet. Sieltä ne sitten tulivat aikanaan, mutta kuulokkeista kuului vain tyhjää, ei edes suhinaa. Akku oli ladattu ja kytkentä oli oikein, mutta ääni ei vain kulkenut minulle saakka. Kuulokkeet olivat vialliset. Otin myyjäliikkeeseen yhteyttä ja panin viallisen laitteen pakettiin. Sinne ne menivät, ja ovat perillä postin seurannan ja saamani viestin mukaan. Nyt odotan uusia kuulokkeita, en halua perua kauppaa, mutta en halua myöskään menettää niiden hintaa, sillä tarvitsen nuo kuulokkeet.
Miksi sitten tilasin ne Saksasta? Hinta oli toimituskulineen noin 100€ edullisempi, kuin sama tuote (Geemarc CL7310) Suomesta ostettaessa, joten iso hintaero houkutti. Tietenkin toivon saavani sieltä toimivan lähetyksen, mutta yhteydenpito on vaikeaa, kun se tapahtuu Googlen translaten avulla.
Päivitys: Torstaina (12.03) saamani sähköpostin mukaan korvaava tuote lähtee illalla. En ole saanut seurantatunnusta tai muuta varmistusta, että paketti on lähtenyt. Toivottavasti on tulossa, nän pitää uskoa.
Päivitys: Perjantai (19.03) Viallisen laitteen tilalle tuli kunnollinen. Vaihtoon kului aikaa ja palatuspaketin lähetyskulut jäävät minun tappiokseni. Tärkein on kuitenkin, että sain tilaamani toimivan laitteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti