maanantai 10. elokuuta 2015

Muutoksia tulollaan


On se väistämätön asia, että kesä loppuu syksyn saapuessa. Rastaat tulevat marjapensaisiin ja ainakin punaherukka häviää nopeasti jos niitä ei heti poimi. Läheisellä tiellä on autoja jonoksi saakka, kun loma-aikaan on ollut hyvin rauhallista. Huomisesta alkaen myös lapsia on liikenteessä, kun koulut alkavat. Kaikki nämä ovat merkkejä vuodenajan vaihtuvuudesta.

Olen ollut PC-tietokoneen käyttäjä niin kauan, kun niitä on ollut. Dos ja Windowsin kaikkia perus versioita olen käyttänyt. Nyt olen varannut uuden kympin. Tietokoneeni alkaa olla siinä iässä, että kohta sen voisi vaihtaa uuteen. Pöytäkoneella on levyt täynnä, etenkin C: asema alkaa olla aivan liian tukossa. Pöytäkonetta vaihtaessa olen aina haikaillut Imacin perään, niin nytkin. Aina olen kuitenkin ostanut PC koneen sen edullisuuden vuoksi. Mitenkähän käy nyt. Houkuttaisi tuollainen 27" Retina näytöllä oleva malli, mutta 2500€ hinta tuntuu aika olevan aika paljon. Mitään erityistä kiirettä minulla ei ole uuden koneen ostamiseen ja pitäähän se uusin Windows10 ladata .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti