Tietokoneen
virustorjunta on sellainen asia, jonka odotan toimivan ilman sen ihmeempiä
toimenpiteitä. Minulla on pian päättyvä kahden vuoden sopimus, jonka
päivitin eilen uuteen kaksivuotiskauteen.
Tänään asensin ohjelman Windows 8 koneeseen, joka onnistui ongelmitta.
Pöytäkoneessa minulla on Windows 7, johon virustorjunta ei asentunut kunnolla.
Siinä meni nettiyhteyskin mutakalle.
Yritin järjestelmänpalautusta, mutta se ei
suostunut toimimaan. Poistin virustorjunnan asennuksen ja latasin sen heti
uudelleen. Hetken kone toimi ,mutta sitten ei. Ilmeisesti koneella on joku
kilpaileva virusohjelma ja niitä sitten etsimään ja poistamaan. Yksi pirulainen
ei meinaa lähteä pois, ei sitten millään. No asensin uudelleen ohjelman taas ja nyt
vain odotan milloin se lakkaa toimimasta ja antaa "8506,421"
virheilmoituksen.
Virustorjunta on tärkeä asia, jonka pitää toimia kuin junan vessan, kun sen käytöstä
kerran maksaa. Sen pitäisi mielestäni myös vahtia, etteivät kilpakosijat pääse
koneelle, eikä lähellekään sitä.
Päivitys 4/12
Otin yhteyttä ohjelmiston tukeen ja annoin tukihenkilölle etäkäyttö oikeuden. Hän poisti vanhan saman merkkisen ohjelman rippeet, joita en itse ollut uskaltanut deletoida. Muutakin tarpeetonta hän siivosi koneeltani ja asensi ja tarkisti toimivuuden. Vaikka maksullisella ohjelmalla on hintansa, sillä on myös tuki, jonka arvoa ei osaa ostaessa riittävästi arvostaa. Tyytyväisyys jatkuu tähän ohjelmaan, joka on minulla ollut pitkään käytössä ja nyt alkoi uusi kaksivuotiskausi
Päivitys 4/12
Otin yhteyttä ohjelmiston tukeen ja annoin tukihenkilölle etäkäyttö oikeuden. Hän poisti vanhan saman merkkisen ohjelman rippeet, joita en itse ollut uskaltanut deletoida. Muutakin tarpeetonta hän siivosi koneeltani ja asensi ja tarkisti toimivuuden. Vaikka maksullisella ohjelmalla on hintansa, sillä on myös tuki, jonka arvoa ei osaa ostaessa riittävästi arvostaa. Tyytyväisyys jatkuu tähän ohjelmaan, joka on minulla ollut pitkään käytössä ja nyt alkoi uusi kaksivuotiskausi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti