lauantai 6. marraskuuta 2010

Valokuvassa on voimaa

Harrastukset ovat ajankulua, mutta usein ne aiheuttavat myös rahanmenoja. Ajan kuluttamiselle tulee siten hinta, jonka suostumme maksamaan viihtymisestä harrastuksen parissa. Voisin ryhtyä laskemaan paljonko olen käyttänyt rahaa tähän harrastukseen, mutta en sitä tee, vaikka se joskus on tullut mieleen. Ei minua hyödytä, vaikka tietäisin paljonko olen tuhlannut, koska en kuitenkaan saa sitä summaa koskaan takaisin, en vaikka myisin kamerat, eikä kuvilla ei ole reaalista hintaa.
Valokuvaaminen antaa minulle tyydytystä eivätkä kuva-aiheet lopu, ellei mielikuvituksen puute joskus aiheuta pientä kiusaa. Kuvaamisen lisäksi kuvanmuokkaukseen taatusti kuluu aikaa. Vähäisin asia ei tietenkään ole toisten harrastajien kuvien katselu netistä, jossa on niitä rajattomasti. Toki minulla on muitakin harrastuksia, mutta valokuvaus on sittenkin mielestäni aivan omaa luokkansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti