Peräkärry oli muutaman vuoden
käyttämättä, kun autossa ei ollut vetokoukkua. Kärry on ollut
seisonta-aikanakin rekisterissä kaiken varalta. Nyt on taas
vetokoukku ja kärryllekin on käyttöä.
Alustassa oli maali irtoillut, joten
kärryn alustasuojaus oli tarpeellinen toimenpide. Kärryn pohjaan on
helppo päästä käsiksi, koska sen keikauttaminen ylösalaisin ei
suurta rasitusta aiheuta. Samalla, kun kerran huoltotöihin ryhdyin
vaihdoin kaikki valolaitteet uusiin, johdotus, etenkin maadoitus
vaatii vielä tarkistusta, ennen kuin kärryn voi turvallisin mielin
ottaa mukaan.
Kaikki valot toki palavat, mutta toisen
puolen jarruvalo on normaalia himmeämpi, vaikka polttimon pitäisi
olla ok. Jonnekin jännitettä katoaa, mutta eiköhän sekin
maadoitus- tai johtovika vielä löydy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti