tiistai 7. elokuuta 2012

Sigma 90mm f2.8 Macro/Nikoniin


Kaupallinen tiedote:
Myyn objektiivin!

Ostin tämän objektiivin uutena lähes 20 vuotta sitten, ja olen ollut siihen tyytyväinen. Olen edelleenkin! Minulla on kuitenkin kertynyt hyllyyn sekä 60mm, että 105 millinen Nikkor, joten tämä on tuosta välistä, siksi minulle tarpeeton.
Paljon linssillä olen kuvannut ja se tietenkin näkyy siitä. Moitin vanhan Sigman kapeaa tarkennusrengasta ja rakenteellista väljyyttä tarkennuksessa. Toiminnot tapahtuvat oikein, joten objektiivissä ei ole vikaa. AF-tarkennus tapahtuu nopeasti. Linssisuojukset ovat kumpaankin päähän ja uudesta alkaen edessä on ollut suojana UV-suodin. Myös vastavalosuoja seuraa mukana.

Tekniset tiedot:

linssiryhmiä: 9, linssielementtejä: 9
näkökentän leveys: 27 astetta
f2.8 minimiaukko: 22
minimitarkennusetäisyys: 32cm suurennusaste: 1:2
filtterikierre Ø 52mm
paino: 390 grammaa.


Jos olet kiinnostunut laita vinkkiä kommenttilootaan, tai tarjoa sopiva hinta sähköpostilla:
wwwm(@)suomi24.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti