lauantai 4. elokuuta 2018

Helteellä

Tämä asia ei mitenkään minulle kuulu, mutta kun nämä helteet vaan jatkuvat olen sivusta seurannut,
miten ihmiset lipittävät janoonsa olutta. Onkohan se edes hyväksi tuollainen noin viisi prosenttinen
“energiajuoma”. Luulisi siitä tulevan pikku pöhnän joka väsyttää ja veltostuttaa. Näyttää siltä,
että kaljottelu on samanlainen tapa kuin tupakanpoltto; sitä tehdään tavan vuoksi, vaikka kaikki tietää
sen haitat. Varmaan kaljasta on yhtä vaikea vierottautua, kuin tupakasta.
Minä en juurikaan kaljasta välitä ja tupakki on minulle ihan tuntematon, joten kirjoitan vaan asiasta,
josta en tiedä mitään. Minä pidän muista juomista; eräs sellainen on jäätee, jonka ohjeen liitän tähän
Teeleidin pöydältä otettuna kuvana. Jos ette ole kokeillut jääteetä niin ei muuta kuin toimeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti